Lördag 14 februari

Fredagen den 13 passerade obemärkt förbi, inte för att jag trodde något annat. Hursomhelst så packade jag ihop mig efter förra veckans svarta vecka, köpte mig en dyr klänning och en flaska rött, förbrukade några hjärnceller och beklagade mig över mina ilandsproblem. Jag blir nog aldrig en bättre människa trots att jag är bidragsgivare åt WWF och att jag tänker på att sluta äta gelatin och kött igen någon gång...
Så var det alltså helg igen. Återigen ett race av ledighet mot arbetet. Det värsta med helgen är just kravet på ledighet eftersom den inte finns. Den här helgen ska jag dock inte bränna en enda hjärncell med hjälp av rött. Däremot ska jag lyssna en hel massa på Cash, en pessimist får hjälpa en annan.



Tack förresten, den värmde gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback