1,2,3

Det är natten före midsommarafton, jag är tröttare än på mycket länge men njuter av känslan av sommar och natt - en kombination vilken jag är oerhört förtjust i.  Imorgon blir det sedvanligt traditionellt firande som sig bör. I kväll har jag endast tre saker att nämna.

1. Jag har lyckats med konststycket som varje idrottsutövare såsmåningom gör - att klia sig i ögat efter att jag smort in en muskel med liniment. Aj!
2. Jag har blivit nyfrälst - Pearl Jam har återuppstått in i min värld.
3. Jag är förbryllande nöjd över den debatt som förs i Öa i dessa dagar angående utställningen Ecce Homo  och olämpliga politiker. Tänk att jag inte trodde att Öviksfolket någonsin skulle våga stå upp för frågor kring jämlikhet.  Näslunds inskränkta uttalanden väckte många röster till liv!  http://allehanda.se/avdelning/ornskoldsvik/28305

FRA-debatten får sparas till en annan dag, nu blir det till att sova för att orka med ännu en sommarnatt.
Sug in: Pearl Jam - I am mine eller Last Kiss
Valet är ditt!

Kommentarer
Postat av: Goatboy

Tummen upp för Pearl Jam!

Tummen upp för Ecce Homo i Övik - snacka om att frälsa Babylon, fast tvärtom...

Tummar ner för FRA och liniment i ögat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback