När ska jag lära mig?

Fan alltså; har man inte sagt det förr? Jag ska aldrig dricka mer...
Jag sa det redan i tonåren och än har jag inte lärt mig. I fredags var det dags igen - lagfest. Det är ett jävla festande i dessa lagsporter, och jag som trodde att det egentligen handlade om idrott.
Temat för festen var prinsesstema - redan där kände jag att detta slutar antagligen illa. Mycket riktigt, utför gick det.
Jag grundande med en lätt lunch på jobbet, följde upp detta med en banan och en kexchoklad + en träning. Därefter kom festen igång, en liten cider så var huvudet på sne. Pizzan kom välbehövligt vid 21-snåret. Nya tag! Men; då kom prinsessbålen - Själevad/Molidens div. 4-lags nya nationaldryck - sliskig, rosa och förförande lätt att slurpa i sig.
Åhej, sen var det Sing Star, lekar och smygande (trodde vi) i trapphuset. Ner på stan, in på Harrys med tre 17-åringar i bagaget och oskyldiga miner i fylleglada ansikten. Kareoke, transan på dansgolvet och bjudfriska herrar i baren. When will I learn???
Lördag = ångestdag.

Vuxenpoängssamlingen sjönk  regält - kvällen får dock 5  vinare av  5 möjliga!



image80

image81



Kommentarer
Postat av: Laban

fy fan vilken härlig kväll! :D och snart är det festdagar igen, hur ser din valborg ut om denna kväll var så här spårad? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback